Välkommen till världen 

Jag är nu världens stoltaste moster och storasyster! Tänk vilken kämpe hon är min syster, det blev väääldigt utdraget men hon orkade ändå! Jag är så stolt!

Har bara pratat snabbt med henne, då hade dom inte vägt honom än så väntar med spänning på att telefonen ska ringa :)

Han är hur söt, vacker, underbar som man bara kan bli. Jätte mycket krulligt hår, så gulligt.
Han har det finaste av Samuel och de finaste av Saga och tillsammans har det blivit en alldeles underbart vacker liten kille!
Längtar så tills jag ska få träffa honom och de stolta föräldrarna!

Jag har ju fått en bild på honom men eftersom jag inte har fått godkännande att lägga upp honom så struntar jag i det så länge.

Ni får nöja er med mina små tjejer när dom var nyfödda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0