Vagn

Nu ligger jag i soffan igen efter våran lilla utflykt vi var på idag.
Tjejerna behövde åkpåsar så vi åkte till barnenshus eftersom dom hade ett bra erbjudande. Så nu kan hösten komma på riktigt :)

Vi hittade även en vagn som vi ska hämta på söndag, en teutonia team cosmo. Ååå va lycklig jag är!

De här med tvillingvagnar är så jäkla svårt! Jag vill ju ha tjejerna vända mot mig och de är inte de lättaste att hitta. Dom är oftast för breda, för smala, dåliga hjul, dyra, ja de är helt enkelt svårt. Och speciellt många att välja mellan finns inte heller.
Tycker dom borde tillverka lite fler tvillingvagnar, för så ovanligt är de ju inte med tvillingar...

Nä nu måste jag städa lite så jag kommer i säng nån gång... Är så jäkla trött!!!!!



Ser fantastiskt skönt ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0