Paus

Tänk va skönt de skulle vara om mina barn ville sova samtidigt ibland, nu är dom inne i nån period då dom absolut inte ska sova samtidigt.

Det är ju rätt mysigt att bara få egen tid tillsammans med en av dom, då vi kan pussas och kramas jätte mycket utan att nån blir sur och avundsjuk :)

Samtidigt skulle jag tycka att de va lite skönt om jag själv fick ha lite egentid, läsa en tidning, ta en dusch, gå på toa.
Att bara få vara tyst. Att slippa prata HELA tiden.

Då kanske ni tänker, men hur hinner du blogga?
Jo, ni förstår, jag sitter på golvet och pratar med dom samtidigt, eller läser högt vad jag skriver (hoppar över vissa saker) Men att blogga blir lite som en paus ifrån bebis pratet :)


Nu håller Vilda på att somnar och då är det min och Tuvas tid 


Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

haha ja de funkade riktigt bra

2012-09-05 @ 00:06:49
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0