Ont.i.öronen.

Idag har det bart full rulle här hemma!
Min fin, fina vän Niki har vart här hela dagen och myst med mig och barnen, jätte mysigt, en stor blöt puss till henne 

Sen kom min farmor och farfar hit med farmors bror och fru. Vi fikade och dom lekte med barnen.

Barnen har nästan vart vakna hela dagen och de har visats sig genom gnäll, suck, suck, suck!
Och om dom inte har gnällt så har dom låtit massa, pratat eller jag vet inte vad, men tyst har det inte vart!

Så nu är jag så trött i huvudet och har ont i öronen så jag funderar på att gå och lägga mig, dra ner rullgardinerna, stänga av mobilen och låsa dörren.

Meeeen måste städa, fy fasiken! Blä!


Nu har dom däckat, äntligen!! Lite dum tid bara...


Kommentarer
Postat av: Ulliz

Ja men herregud! Jag som blir trött ganska fort när de ska börja gnällas, kan inte tänka mig hur jobbigt de måste vara när två gör de samtidigt! Ja vet hur de känns när allt bara tuggar på och man låter alla "måsten" styra över vad man ibland bara skulle behöva, lite vila eller sömn.. Jag brukar börja städa och diska å tänka att man jag lägger mig straxt, men då typ vaknar han igen och allt börjar om igen.. Haha ni är tuffa som sköter de så bra!!
Kram

2012-09-03 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0