Helgen

Är lite dålig på att uppdatera men iaf, i fredags hade jag två kompisar över på middag, jätte mysigt med massa bebismys och lite skitsnack:)
Lite vin drack vi också, tre glas fick jag i mig och var nästan lite bakis i lördags eller lite trött. Fasiken, tål ju ingenting längre. För några år sen orkade man ju en helkväll för att sen gå och jobba nästa dag... Men den tiden är förbi kan man ju lugnt påstå, vilket är rätt skönt faktiskt :)

Igår va vi bara hemma, en promenad och sen inget mer, en riktig tråkig dag!

Idag skulle jag behöva åka till barnens hus för att titta vagn igen, har en bekant som jobbar där som ska hjälpa mig lite men vill inte ta bussen så vet inte riktigt hur ja ska göra, vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0