Ensammast i världen

Ja så känner jag idag, ensammast i världen! Är trött på att jimmie är ute och jobbar, saknar honom! Vill att han ska komma hem NU NU NU!
Är trött på att göra allt själv, äta själv, ta hand om tjejerna själv, titta på Tv själv!

Visst umgås jag med kompisar å så, så helt ensam kanske jag inte är.
Men dom kan ju inte ta jimmies plats och de är honom jag vill ha!

Händer mycket på en vecka och är trött på att få ringa och berätta vad dom kan och inte.
Ännu mer trött är jag på att få höra "titta, titta, kolla vad dom kan" när han kommer hem.
Ehhhh jo tack jag vet vad dom kan och inte, jag är med dom jämt!

Han tycker självklart att det är jätte jobbigt att vara ifrån oss han med.
Men så värst jobbigt verkar han inte ha, bo på hotell, dricka öl och bada bubbel. Sen jobba några timmar emellan det. Stackarn.

Min högsta önskan just nu är att han skulle ha ett vanligt 8-17 jobb, då skulle han iaf ha kvällarna med oss.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tusse då! ❤🌹

2012-09-24 @ 09:06:51
Postat av: Ulliz

Sjukt tufft att vara mestadels ensamstående tvillingmamma!!
Du verkar vara så himla duktig med dom små söta!!

2012-09-24 @ 09:16:12
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Skulle kunna vara jag som skrivit det där! Är själv med allt som rör de fem barnen och känner mig också ofta så himla ensam. Och dessutom trött... Är ju inte så att vi mammor kan ta rast eller bara gå ifrån en stund när vi känner för det!

Skickar en varm kram till dig

2012-09-24 @ 11:24:04
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0