Dagen

Nu är jag hem kommen från en heldag med pappa, först va vi på barnens hus och tittade vagn. Ååå va svårt de är!
Köpte ingen idag då min kompis ska ringa emmaljunga imorgon och höra lite om den nya som kommer ut. Jätte snällt att hon hjälper till :) känns bra då hon jobbar med vagnar och vet vad hon ska fråga om :)
Annars blir det en teutonia team cosmo.
Blir så trött på dessa vagn-problem!!!

Efter våra timmar på barnens hus åkte vi hem till saga och samuel och tog en fika, sen åkte vi iväg för att äta.

Tror nog att det var sista gången jag såg henne gravid nu, tror den lilla bebisen kommer inatt eller i början på veckan, fast de är ju bara min gissning :) :)


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Ja det där med vagnar är så svårt. Finns för mycket att välja på helt enkelt. Fördelen när jag var tvungen att ha trillingvagn, att det inte fanns så stort utbud.

Kram

2012-09-23 @ 22:27:23
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0