Underbara barn

Idag har vi vart på mässa hela dagen, jätte kul! Vill dit igen!!! Fanns så mycket fint att titta på!
Dock var det svårt att komma fram med barnvagnen överallt, jädrans tur då att min pappa var med och fick vara vagnspassare 

Och som svar på en fråga jag fick, nej, jag tycker absolut inte om min vagn!
Har en brio utan svängbara hjul, helt värdelöst när man ska gå om kring.
Ska köpa en ny så fort som möjligt, dock kanske jag behåller den jag har nu också att ha som extra vagn nu i vinter, tror den kan vara bra då eftersom jag bor i skogen!

Nu är jag helt slut efter mycket folk på mässan och middag hos Jimmies farmor.

Sen vill jag naturligtvis gratta min fin fina bästa vän Niki till hennes förlovning med hennes, numera, fina fästman Billy!
Stort GRATTIS till er min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0