Onsdagen

Vilken fin dag jag vaknade upp till :)

Började med att jag fick sovmorgon, vaknade av att Annichen och lilla Isabelle var här, Jimmie hade gjort frukost, Annichen kaffe och städat!
Underbart! Tack snälla 

Sen åkte vi och fikade med alla barn och Lena, för att avsluta med middag hos Annichen.
Skulle egentligen ha klippt mig hos henne men de tyckte ju tydligen inte barnen så vi fick åka hem, så kan de va ibland.

Vildas tänder har ju inte kommit än så hon är lite små-ledsen hela tiden, stackarn 

Tuva däremot har fått två tänder så nu har hon sammanlagt fyra, stora tjejen!

Så Vildas borde ju komma nu också, hoppas på inatt så att hon blir lite gladare :)





Skulle ni klara de va? ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härlig bild 👍😃

2012-10-04 @ 15:22:30
URL: http://Http://angelicahl.blogg.se
Postat av: Stein Caroline

Åh va mysig bild! :) <3
Skönt att inte jag är tokig, mitt köksbord är lika kladdigt varje dag! :) hihi

2012-10-11 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0