Middag

Vi åkte på middagen vilket gick jätte bra, god mat och trevligt sällskap 😊

Barnen sover... Äntligen!
Har blivit så svårt att lägga dom nu förtiden, måste nog börja med att göra exakt samma sak vid läggdags varje dag.
Svårt att börja med allt på helgerna men på måndag kör vi igång.
Har gett mig tusan på att detta ska bli bra igen!

Jimmie har åkt iväg till en kompis och jag har nyss slagit in två julklappar!

Längtar så till jul med allt pyssel och framförallt glöggen, älskar glögg!

Är inte det de bästa som finns, att lyssna på julmusik, dricka glögg, ta en skinkmacka och slå in klapparna långt in på natten??
Jag älskar de iaf 🎄🎅🎁


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Jag håller med dig hjärtat! Juletiden är så himla mysig! Jag planerar redan också!

2012-10-22 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0