Trevlig dag

Haft en jätte mysig dag, poppen har var på besök :) Melanie kom också :)
Sen när Jimmie och Jerry hade jobbat klar så åt vi middag hela bunten ute på verandan.

Har ju mått lite sisådär den sista veckan. Först trodde jag att det var en förkylning, sen kom jag ju på att jag är pollen-allergiker som jag har haft tur med dom senaste åren. Så igår inhandlades massa medicin och tyckte att jag blev bättre men inte mycket.
Sen kom jag på det! Det är ju kaninen!! Han fick flytta ut för några timmar sen och jag mår redan mycket bättre :D
Tror inte att det är själva kaninen, utan hans hö som jag reagerar på. Annars skulle jag ju reagera på mammas katter kan ja tycka. Men i vilket fall är det väldigt skönt att må lite bättre, jag blir på så dåligt humör när jag mår så där!
Sen skulle dom ju ha hämtat kaninfan i fredags, men icke! Inte i lördags och inte idag! Så jag hoppas verkligen att dom hämtar den imorgon!

Nu har Jimmie åkt iväg för att jobba igen och barnen sover, äntligen! Dom har på sin höjd sovit 30min sen kl. 11! Så det är rätt skönt att dom sover nu :)

Tuva och Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0