Tack för idag fina människor <3

Nu är jag blond igen :) tack snälla Annichen <3
Blev en lång dag hos familjen Ekström :) jag och Annichen är ju inte jätte snabba haha! Vi åkte iväg till Coop och handlade, drack massa kaffe och njöt av solen. Sen blev det hårfix och Annichen bjöd på jätte god grillning med massa gott :)

Sen gick jag över till Monica för att hälsa på jimmies kusin som var här med lilla Olle som är 3månader. Tänk vad fort dom växer, han är ju jätte stor. Tänk att mina små flickor snart är så där stora. Tiden går snabbt den...

Nu ska jag försöka sova, är inte alls trött men måste försöka, annars kommer jag inte orka morgondagen.

Eftersom jag inte har någon dator har nu min fina vän Sanna fixat till min blogg så den är fin :) tack snälla du, det blev jätte fint <3

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0