Stökigt som aldrig förr!!

Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, suck! Men fy fan vad jag har blivit dålig på att hålla det rent och snyggt. Det ser för jävligt ut! Tvätthögen är gigantisk, det är dammigt, smutsiga golv och vi ska inte tala om fönstren! Det är kläder överallt, bebiskläder, mina kläder! Vatten glas har jag överallt, eftersom barnmorskan sa att jag skulle göra så eftersom jag dricker så dåligt. Grejen är bara det att jag glömmer det iaf, så dom bara står. Blommorna skriker efter vatten. Det är spy- handdukar och papper överallt! Posten ligger bara i en stor hög! Gamla jävla nappflaskor står också överallt! Och nu har vi en jäkla kanin som skitar ner! Fast börjar faktiskt tycka om Krut lite... Men de hör inte till saken.

Det ser helt enkelt förfärligt ut!!!! Och de ända jag gör är att plocka, plocka och plocka! Känns det som iaf!
Känner att jag måste hålla mina gamla rutiner nu, måste gå efter mitt städ-schema. Det blir bara kaos annars och jag trivs verkligen inte i de här! Men så fort jag börjar städa så vaknar nån av dom och vill ha mat och sen är det den andra, sen blöjbyte... Ja ni förstår! Tiden räcker inte till! Och värre lär det bli ju större dom blir. Hur ska jag hinna allt?!?! Nä måste verkligen försöka få nån slags rutin på sakerna!!

Ska passa på att städa lite till nu :)

Det här är alla fina kläder vi köpt idag och fått av deras snälla farmor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0