Sovmorgon

Fick sovmorgon idag :D barnen ville absolut vara vakna och ligga skratta inatt. så fort jag la ner dom blev dom ledsna, så det var bara att ligga och titta och prata med dom. Men de gjorde inte så mycket, dom är ju så otroligt söta när dom bara ligger och pratar och skrattar!
Men, tro det eller ej, Jimmie gick upp med dom imorse så jag fick sova!

En liten konstig grej är att jag har börjat blöda igen, jätte konstigt. Har ju haft avslag i några veckor och jag trodde att det skulle sluta helt typ nu. Men då helt plötsligt börjar jag blöda. Jätte konstigt, men pratade med min vän som precis fått barn och för henne var det likadant så de är nog inget konstigt med de. Bara så jäkla irriterande! Längtar så tills jag får ta ett varmt bad! Och sluta lukta, trött på att lukta mens! Och att få gå utan binda! Ååå så jag längtar!

Ska även ringa till barnmorskan idag. Vilda har nämligen inte bajsat på några dagar. hon verkar inte må dåligt över det och det är normalt för bebisar att inte bajsa varje dag men våra har alltid gjort ifrån sig minst en gång per dag. Så blir lite orolig, så lika bra att jag ringer så slipper jag gå runt och vara orolig för det!

Min bror fyller ju år idag så vi ska till stan och käka på nån indisk Resturange. Ska bli (förhoppningsvis) trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0