Sovmorgon IGEN :D

Tänk vilken snäll kille jag har, sovmorgon igen :) han skulle iväg och handla och tog mig sig tjejerna, eller han lämnade dom hos hans föräldrar som blev mer än glada :)
Jätte skönt att få sova men nu får dom komma hem, saknar dom!
Det är verkligen jätte svårt att vara ifrån dom. Får ont i hela kroppen på nått konstigt sätt. Samtidigt är det rätt skönt att bara vara själv, bara vara. Kunna gå på toa hur länge man vill, duscha hur länge man vill. Ska ta en lååång dusch efter dessa rader :)

Igår skickade jag ut alla inbjudningar till dopet. Blev via sms och Facebook. Tråkigt men tyvärr hinner vi inte skicka inbjudnings kort :( får bli nått fint tack kort istället! Det kommer inte bli nått litet dop inte! Helt sjukt många kommer vi vara, 101!! Helt sjukt men men..
Det jobbiga är att vi måste skicka ett till sms. Vi tänkte öppna ett varsin bankkonto till dom som folk kan sätta in en slant om dom känner för det istället för dop present. Men de blir ett senare problem.

Ikväll ska vi ha lite folk över på grillning, mysigt :) det blir Annichen, Petter och barnen. Lena och David. Och saga :D hon ska sova över också, jätte mysigt! Så känner att jag måste sätta fart nu, måste städa lite och sen åka och handla.

Men först en låååååååång dusch :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0