Skratt-natt

Barnen har vart vakna i natt, dom sov hala dagen igår så jag förstår att dom inte var så trötta men de är inte de roligaste när man själv är jätte trött :/
Haha känns nästan som dom bas jävlas med mig, dom ligger bara och skrattar och pratar när jag ligger bredvid men så fort jag lägger ner dom så gnäller dom. Tur att dom har varandra och prata med, tror de underlättar för oss ;)

Jimmie tog faktiskt upp dom imorse också så jag fick sova lite. Ni som känner jimmie vet att han är allt annat än morgonpigg, så jag är i stor chock över att han har gjort de två dagar i rad :O
Fast nu när jag gick upp hittade jag dom såhär i soffas, så jobbigt har han det nog inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0