Nätterna 

Mina barn är ju helt underbara! Dom sover så bra. Igår ammade jag dom vid 00 sen har dom sovit hela natten fram till 7 :D så himla skönt! Det har ju alltid vart Tuva som skrikit högt när hon vill ha mat, lilla matvraket! Men hon har bara legat tyst medan Vilda har vart jätte hungrig. Tror att det är för att Tuva har stabiliserat sig i växten. Men Vilda har inte kommit riktigt dit än och går uppåt.
Hur som helst det jätte skön!
Önskar bara att jag vore lite piggare men blir jätte trött av allt pollen!

Idag tänkte jag ju städa men de är alldeles för fint väder. Jag vill ut i solen! Städa får jag göra ikväll!

Lilla Tuva med tummen i munnen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0