Mammiga-Tuva

Ja nu är vi hemma och Tuva är klarvaken... Såklart!
Vi ligger i sängen och myser :) försökte med att Jimmie skulle ta henne med sig framför tv så jag kunde sova lite, men icke de! Hon är så jäkla mammig! Är såklart jätte kul, jag blir glad och känner mig älskad och speciell på nå sätt. Men det känns också dumt mot Jimmie. Tänk om han blir ledsen? Jag skulle nog bli de om dom grät när dom var hos mig och sen blir tysta när de kommer till honom! Tycker att han ska ha henne och lära sig lite vad hon vill, hur hon vill ligga, sitta osv. Men de är svårt när hon skriker och man inte orkar höra.
Men de där kommer nog ändras sen fram och tillbaka. Just nu är jag ju den stora tryggheten (mat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0