Mamma 

Idag har vi vart på födelsedags fika hos Melanie som fyllde 16 :) jätte mysigt och trevligt!

Sen åkte jag till mamma medan Jimmie åkte och mecka bil! Vi hade jätte mysigt, åt mat, la pussel och pratade massa skit :D synd bara att jag var tvungen att åka hem så tidigt, jimmie är och jobbar så han kommer inte hem för ens i natt nån gång.

Barnen mår sådär tyvärr. Deras magar spökar lite. Dom har inte bajsat på några dagar nu igen. Man ser verkligen hur dom tar i och att det gör ont, speciellt på Vilda. Får ont i hela kroppen jag med :(
Så dom är lagom glada båda två! Vilket är rätt jobbigt när man är ensam, man känner att man lever om jag säger så.

Nu sover iaf Vilda så jag passar på att mysa lite med Tuva framför tv med en kopp te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0