Magsjuk

Jippi, har blivit magsjuk!!! Precis vad jag behövde känner jag! Tror det var köttet vi grillade igår för Jimmie är också dålig. Så typiskt! Hoppas bara att tjejerna klara sig. Hoppas det går över snabbt så jag inte blir uttorkad för då ska man inte amma och dom blir så sura när dom inte får ligga och mysa vid bröstet :/
Brukar aldrig bli magsjuk nån längre tid, går bara på toa några gånger sen är det över, så blir det nog den här gången med, hoppas jag.

Magsjukan började nu på kvällen så har hunnit med att vara i solen hela dagen :) gick en promenad till Madde och fick kaffe i solen.
Sen fortsatte vår promenad till jimmies kompis Fredde, helge var där också, så då blev det lite mer kaffe :)

Blev bjudna på middag hos jimmies föräldrar, grillat idag igen. Gott var det :D

Nu ska jag titta på BB och sen sova och hoppas på de bästa ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0