Helgen

Ojoj vi vann hela skiten!!!! :D :D
Ni som känner mig vet att vi är riktiga schlager nördar, jag, saga och mamma. Så gårdagen spenderades självklart med dom hemma hos mamma. Vilken lycka! Har inte vart så glad på länge! Tänk att vi vann!?!?! Helt otroligt, tar nog några dagar innan jag förstår det på riktigt! Ja ni hör, NÖRD.
Hade en jätte mysig dag/kväll iaf :D

Idag är flickorna 2månader! Tänk vad tiden går snabbt!

Det är även morsdag och eftersom vi var hos min mamma igår så åkte vi till jimmies idag.
Det började med frukost hemma hos dom för att sen bara mysa i solen på altanen hela dagen. En sväng till bullandö tog vi också :)

Fina Lena kom och hängde med oss också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0