God natt

Haft en jätte mysig dag hos Annichen :D har vart där heeela dagen!
Vi avslutade det hela med en promenad, men jag orkar inte riktigt lika mycket som Annichen. Hon vill helst springa hon, haha! Jag kanske borde ta tag i de där med vikten...eller inte. Tycker det är så jävla tråkigt och har liksom ingen ork till det. Fast å andra sidan är det ju jävligt tråkigt att se ut som en heffaklump också. Fast gått ner har jag och det tackar jag amningen för! Men all jävla hud!! Den bara hänger där och ser äckligt ut!
Aja jag tänker inte stressa, det får ta den tid det tar. Tänker inte sätta nån press och stress på mig själv. Det är nog så stressigt med tvillingar!

Nu ska jag sova, ska till prästen imorgon och prata om dopet. Sen blir det shopping med Annichen i Nacka forum :D måste köpa klänning och lite kläder till tjejerna!

Första bilden på tjejerna, så små 


Kommentarer
Postat av: <3 MIRANDA - MAMMA TILL ALEXIS. <3

Vad fina dom är!! :)

Det där med vikten efter graviditeten är inte kul. Har också gått ner ganska mycket med huden som är kvar är inte kul.. Läste nånstans att det tar 5 år innan huden återhämtar sig helt efter en graviditet. :/

/ Miranda

2012-05-31 @ 22:54:29
URL: http://mammamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0