God morgon!

Gud vilken härlig dag, jätte varmt och skönt! Så idag måste vi utnyttja solen ordentligt, frågan är vad man ska göra bara.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och funderar på om jag ska gå på BB finalen den 3juni. Vill verkligen, va så kul förra året. Eller egentligen är det efterfesten jag vill gå på. Men då kommer jag ju vara bort jätte många timmar från mina små bebisar :( vet inte om jag klarar de, fick ju lite små panik igår när pappa var borta med dom 1timme. hur ska det då gå att vara borta en hel kväll? Och dom är ju fortfarande så små. Och så dricker man ju när man är där. Inte för att jag tänkte dricka mig as full men ändå.
Får väl tänka på det lite till och känna efter hur jag vill göra.

Nu ska jag klä på mig och barnen så ska vi åka iväg och göra nått sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0