Dop

Det blev en trevlig och god födelsedags middag :) alex blev glad över presenten, han ska få hoppa fallskärm hade vi tänkt oss :) är så avis på honom, jag planerade ju att göra det men sen blev jag gravid och nu vågar jag inte. Man blir lite räddare om livet när man får barn, fjantigt kanske men så är det!

Den 9juni blir det dop, så nu ligger vi och lyssnar på lite låtar som ska sjungas. Men de är svårt, dom flesta är ju så töntiga men vi får se vad de blir.
De är mycket att planera, är ju med så kort varsel så vi tänkte bara skicka ut sms och sen skicka tack kort.
Vart vi ska ha fikat är inte klart än och inte heller inbjudnings listan. De blir så himla många. Över 100 och de är släkten och de absolut närmsta och äldsta vännerna. Sjukt många!! Känns ändå inte som det är någon vi vill ta bort. Tvärtom är det många fler vi vill bjuda men de kommer nog inte gå tyvärr :(

Nu tröttnade tydligen Jimmie och somna haha! Mina hjärtan <3
Ska också sova nu så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0