BB-finalen :D

Ja som ni vet ville jag jätte gärna gå på bb-finalen. Och de ska jag :D
Det blir jag, Jimmie, Annichen och Petter. Så roligt!
Jag var ju lite orolig för jag ville inte lämna tvillingarna, de blir ju ganska länge. På kvällen och hela natten och morgonen efter.
Men min snälla syster ställer upp som alltid. Hon och Samuel sover här, perfekt lösning!
Och jag är inte ett dug orolig, vet att hon fixar det och litar på henne till 100%
Vet att andra också skulle klara det men de är skillnad när det är två och jag skulle vara orolig. Men saga är så duktig och tar hand om båda jätte bra! Känns skönt att det är just hon som ska passa dom, tror jag kommer kunna slappna av på ett annat sätt än om de vore nån annan. Hon är så fin min lilla systeryster 

Vi ska iaf ha skit kul och dricka gratis drinkar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0