Trött.

Städandet blev inte av idag heller, lite plock bara. Va ju så fint väder så jag fixade lite ute istället, torkade bord eller skurade bord, väldigt smutsiga var dom! Imorgon tänkte jag forsätta med stolarna om jag orkar :) hos barnmorskan var allt som vanligt, allt såg bra ut, lite lite järn men de var okej och blodsockret var bra denna gång. De har vart lite lågt, får inte plats med så mycket och mår dåligt och får ont i magen så fort jag ätit, de är lite trångt för alla organ att jobba därinne. Glömde köpa blomma men vi har tid nästa vecka igen så får ta med en då om vi kommer dit.
Imorgon ska vi på ultraljud :) sist var 2an lite liten, dom sa att det inte var nått att oroa sig för, att de är så med alla tvillingar men jag kan inte låta bli att bli lite nervös. Hoppas verkligen att ingen av dom gått ner i vikt, är tydligen vanligt. Är jätte nyfiken på vad dom kommer att säga om förlossningen, om dom sätter igång mig och vilken dag. De bästa är ju om jag börjar av mig själv men det känns som att de är helt uteslutet, har tappat hoppet om det :( men de ska nog gå bra iaf :) är verkligen jätte trött så de blir att lägga sig tidigt, om jag får sova! Idag blir det köttfärslimpa till middag... Ha det bra alla där ute :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0