Lördag :)

God dag :) har just haft besök av Lena och David som fick se dom små, Lena började gråta hysteriskt haha, gumman då! Dom var här precis lagom länge vilket va jätte skönt och de uppskattas :) innan dom var min syster och samuel här en stund, dom hade sovit hos mamma så dom passade på att komma hit med lite frukost från dellan :) åå va jag saknar henne, vill att dom ska bo lite närmre. Tänk va kul vi kommer att ha sen med våra barn! Längtar!

Natten har vart underbar, Jimmie är underbar! Jag va så trött så Jimmie tog och matade dom och bytte på dom inatt så jag fick sova :D de är inte de roligaste när båda gråter och vill ha mat Och så kan man bara ta en i taget, de är hemskt men känner sig inte alls snäll! Så att jimmie gjorde det betyder verkligen jätte mycket, jag klarar inte av de och brukar väcka Jimmie då. De är min prins de <3
Vaknade för övrigt av att de va dyblött i hela sängen, eller ja runt omkring mig! Jimmie trodde att de va nån av bebisarn som hade kissat men nej de är mina bröst! Herregud säger ja bara, de rinner som fan om dom och ont gör de!
Förstår inte varför ingen pratar om problemen som uppstår efter förlossningen, jag hade uppskattat att veta hur jävla ont brösten gör, hur jävla ont det gör att kissa och hur jävla ont det gör att bajsa! Inte så trevligt samtals ämne men alla som vart förstoppade vet hur jäkla jobbigt de är, magen blir så svullen. Och de ändå man vill är att gå på toan men de gör så förbannat ont så det går inte! Och att kissa, nej nej, de svider så mycket!!!! Jag måste ta en dusch varje gång och kissa där, lite äckligt men så får det vara! Jaja nog om äckligheter!

Skulle verkligen behöva åka och handla lite idag, funderade på Coop men vet inte om jag vågar, dom är ju så små än! Ska ringa och rådfråga min kära vän Annichen ;) haha stackarn, känns som jag terrar sönder henne men mina knäppa frågor!
Vi hörs lite senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0