Hemma 

Ja nu har vi kommit hem :D verkligen jätte skönt och allt gick som de ska, barnen var lugna och glada som vanligt.. Fick besök av släkt vilket var trevligt, sen fick vi besök av mer släkt som utan förvarning bara dök upp, inte helt okej, hade precis lagt mig i sängen för att sova lite men de blev ju inte mycket av de. Dom hade tydligen först åkt till bb men där var vi ju inte så då åkte dom hit. Trevligt att dom va här å så men det passade inte så bra, vi ville bara ta de lugnt och vila upp oss och komma till rätta. Så kom aldrig hit utan att ringa är ni snälla!!!
Nu har vi iaf fått några timmar för oss själva och flickorna är färdig matade fram till 03.00 så ska försöka sova lite snart. Dom får sova i sin säng i natt så jag och Jimmie bara får hålla om varandra lite  myssss!
Imorgon blir de lite besök men inte som idag hoppas jag och jag ska bli bättre på att säga ifrån! 1timme räcker sen får dom åka, vi måste ju själva lära känna dom små liven och framförallt måste vi passa på att sova när dom sover...

Såå god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0