God Morgon

God morgon! Jag hitta hit igen :) men hur får man de så där fint som andra bloggare har? Måste nog ringa en kompis och fråga:) Natten har vart ett helvete, har bara sovit 2,5 timme. Ryggen kan ja inte sova på, självklart inte magen, ligger jag på vänster sida blir bebis 1 sur, ligger jag på höger blir 2an sur och de är inte jätte skönt när dom sparkar och rör på sig längre, gör väldigt ont ibland. Jag är så nyfiken på hur det är att ha en bebis i magen, om de är lättare eller ungefär desamma, har hört lite olika. Undra hur det är när en bebis sparkar, själv tycker jag att de jämt är livat i min mage, lite för mycket! Jag som hade tänkt städa lite idag, nu är jag så trött så jag orkar inte, får försöka sova lite nu mitt på dagen så kanske jag orkar sen. Ska nog stänga av mobilen också, är så jävla trött på alla samtal och frågor om när jag egentligen har tänkt att "pluppa" ur dom här barnen. Dom kommer när dom kommer och vilka tror ni längtar och väntar mest??? Jo jag och jimmie! Väldigt tröttsamt, så tröttsamt att jag nästan isolerar mig, orkar inte svara när folk ringer och vill helst inte umgås med folk heller. Tycker bara folk är jobbiga! Tack och lov att jag har världens mest förstående kille som orkar lyssna på mig :)


Kommentarer
Postat av: Mr T to the H to the E to the O

Hoppas allting går bra för dig och dina barn i din mage! Så glad för din skull, peace love and serenity to you.

2012-03-20 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0