God morgon!

Jag vaknade nu :D Gud va skönt de var att sova ut! Orkade inte skriva nått igår, var helt slut. Vi var och åt middag på lill plogen men våra fina vänner Annichen och Petter och deras underbara lilla Filip <3 var verkligen jätte trevligt och precis vad jag behövde. Och lilla Filip är så söt och ska snart bli "stor", han ska bli storebror om några veckor och jag kommer få flickorna, stackarn kommer väl få en chock av alla bebisar! Men jag ska pussa och krama på honom så mycket det bara går iaf! Det är så skönt att umgås med Annichen, vi fann verkligen varandra. Känns som hon är den ändå som förstått hur jävla jobbigt den här gradiviteten har vart, jag har kunnat klaga utan att känna mig som en gnällspik, haha! Det har verkligen vart skönt att ha nån att prata ut med! Och snart ska hon få en till bebis, jag är så nyfiken på vad de är för nått, jag tror de är en tjej, fast trodde de va en kille förut så jag hinner nog ändra mig igen haha!
Nåja sista dagen innan igångsättning... Känner mig jätte nervös och har så klart kommit på att massa saker som vi måste ha hemma, så idag ska det shoppas :) ska åka med Annichen och Petter, hon vet vad man behöver så de är bra. Hörs sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0