God morgon..

Natten har vart piss, somnade vid halv 5 för att vakna igen vid 6 men nu har jag precis sovit 2 timmar så de va skönt. Men känner att jag måste försöka sova dom här sista dagarna så jag har kraft sen men de är lättare sagt än gjort de :(
Igår var jag lite i chock men idag känns det bättre men overkligt... Tänk på söndag är det dags :) vi kommer äntligen få se våra små flickor!!! Jag som har vart så lugn angående förlossningen börjar bli smått hysterisk. Inte för att nått ska gå fel för jag vet att personalen gör sitt allra bästa och kan sin sak. Nä de är det här med smärtan, FY FAN! Försöker föreställa mig de absolut värsta, att jag hellre vill dö än att ligga där men även fast jag tänker så, så vet jag att det kommer göra 1000 gånger ondare. Tror inte att det går att föreställa sig hur ont det verkligen gör! Och när man blir igångsatt är risken högre för att det blir en mer utdragen förlossning, att man spricker lättare och risken för att snittas är också högre. Och jag som ska ha tvillingar där snitt är väldigt vanligt gör att jag blir rädd för det. Båda bebisarna ligger ju på absolut bästa sätt men man vet ju aldrig, tur att jag kommer ha dubbel personal som kan de där!
Bebisarna är ju lite små, eller framför allt 2an, tror dom, det är därför dom sätter igång mig på söndag annars hade dom väntat en vecka. Även fast jag är väldigt höggravid för att vänta tvillingar, dom har legat länge nu :) men att hon är liten ska man tydligen inte oroa sig för, är vanligt att det blir så och det är inte alls säkert att hon är så liten, dom kan ha mät fel. Finns inte så mycket plats för dom så det är jätte svårt att mäta.
Åå känns som det är 100grejer att fixa innan söndag men jag måste ta det lugnt, är inte så bra på de men vi får se hur det går :) hörs senare, nu ska jag ut i solen med en kopp te :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0