Ensam? Knappast!

Nu är det snart dags att ring, åå så spännande! Jag ska födda barn!!!! Är så nervös... Kvinnor har fött barn i alla tider, utan att ha tillgång till smärtstillande, det har inte vart några konstigheter med de. Barn födds varje dag och oftast utan några som helst problem. Så varför är jag så nervös? Känns just nu som jag är den ända i världen som ska födda och så är det ju absolut inte! Haha fy fan va fjantig jag känner mig! Men egentligen vet ja inte om de är själva förlossningen jag är så rädd för utan allt som kommer efter, att uppfostra två barn. Att lära dom vad som är rätt och fel, men vad är det som säger att det jag tycker och tänker är rätt? Hur ska jag jag göra för att få dom att tycka själva? Hur ska jag göra för att dom ska VÅGA tycka själva? Barn brukar ju tycka och tänka väldigt lika sina föräldrar, är jag konstig som inte vill de? Jag anser inte att jag har rätt i allt, jag ändrar mig ständigt om allt och skulle vilja att mina barn inte blir som jag när det gäller detta. Det är både jobbigt för en själv och folk i sin omgivning, man kan ju inte hålla på att ändra uppfattning hela tiden. Men det finns ju så mycket olika sidor att se saker och ting från.. Aja vilket babbel, nu ska jag strax ringa och se när jag kan komma in. Blir ju lite speciellt med tvillingar, mycket mer personal som dom måste förbereda, vilket känns jätte skönt!

Måste få säga att jag älskar Jimmie hur mycket som helst, han är helt fantastisk och att han har stått ut med mitt humör under den här tiden är fantastiskt! Knappt att han någonsin blivit arg, han har vart så förstående och gjort allt för att jag ska ha det så bra som möjligt! Och nu ska vi bli föräldrar tillsammans, älskar dig så otroligt mycket 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0