Ååå vilken tråkig dag....

Har haft världens tråkigaste dag, bara sovit och tittat på tv. Nu tänkte jag hoppa i en dusch och vänta på att Jimmie ska komma hem! Ska åka till Coop och handla, jag älskar Coop, kan gå där i flera timmar och bara titta :D Barnen har var ganska lugna idag, därför jag har passat på att sova men nu känner jag att dom börjar leva rövare igen :O imorgon ska vi till barnmorskan igen, förhoppningsvis för sist gången så tänkte köpa med en blomma. Kommer kännas tomt utan henne, hon har verkligen vart ett bra stöd och lyssnat på oss och våra dumma frågor :P Jag har verkligen börjat tänkt mycket på hur det kommer att bli, tänkt sånt som man egentligen inte får tänka. Tänk om de blir så att jag inte kommer älska barnen och bara tycka det är skit?!?! Jag älskar dom ju redan nu men tänk om de skulle hända, vad gör man då? Eller tänk om Jimmie inte kommer tycka om dom, har läst att det inte är helt ovanligt med "pappa depressioner". Men å andra sidan är jag helt säker på att vi kommer fixa det ganska bra faktiskt :) eller jag hoppas det :) hoppas bara att dom kommer snart, känns nästan som att jag är den ändå i världen som går så här länge med tvillingar. Dom säger att det är ovanligt att behöva sätta igång tvillingar men jag lovar att jag kommer bli ett av detta ovanliga fall, men dom växer ju på sig så det är bra :) nä nu måste jag dusch, blä, hatar våran lilla dusch! Varje gång jag vänder mig så stänger magen av vattnet eller ändrar så det blir iskallt eller jätte varmt, lilla magen är ganska stor nu :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer bli världens bästa föräldrar och få världens sötaste barn! all lycka till er

2012-03-21 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0