Ååå vad glad man blir!

God morgon! Tänk att man kan bli så glad av lite sol, underbart är det:D har precis ätit frukost och ska gå ut i solen med en kopp kaffe innan jag tar tag i denna städning, suck! Jimmie tycker inte att jag borde städa och att han gör det men känns som att han sköter de mesta ändå, känner mig dum. Han jobbar ju hela dagarna plus lite till, bygger lillhuset, kör mig överallt osv då tycker jag att jag kan städa och laga mat, fast han lagar faktiskt den mesta maten, han är snäll han <3 och om jag ska var ärlig så har jag ett stort kontroll behov när det gäller städningen, tycker inte att han gör det ordentligt och det räknas inte riktigt om jag inte gör det själv, måste jobba på de där, släppa taget lite :) Igår kväll var vi ju och handlade på Coop, hade sammandragningar genom hela shoppingen, trodde faktiskt att de skulle börja men icke! Haha kommer bli tokig, känner ju efter extra noga och varje liten smärta i magen är en känsla som jag inte känt förut, tror jag, haha! Jimmie är likadan, så fort jag säger aj så nästan skriker han, nu ska vi föda barn, nu åker vi in! Haha, fast jag tror att jag kommer känna på direkten när det är på riktigt, nu är det mest för att man vill att de ska hända ;p men men! Nu ska jag ut i solen, hörs sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0