<3

De här med att vila är inte riktigt min grej, därför är nu huset stor städat, jätte skönt :D Jimmie blev lite sur men men.. Han kom hem och hjälpte mig sen, han har det inte lätt stackarn. Jag är väldigt noga med min städning förstår ni, om det inte blir och görs på mitt sätt och i den ordningen som jag gör det i blir jag lite av en grinig städkärring. Måste sluta med det där annars kommer Jimmie bli tokig och jag också till slut...

Nu är det inte många timmar kvar, snart är vi föräldrar till inte ett barn utan två?!?! Helt sjukt men så roligt!! Hoppas att jag kommer igång snabbt bara så att det inte tar flera dygn, eller de får bli som det blir, bara dom är friska! Och hoppas jag får komma in tidigt så vi inte måste gå och vänta hela dagen, väntan är ju olidlig nu! Vill bara att dom ska vara ute nu! Tänk va många barn de kommer att bli i samma ålder, kompisars, annichens och så blir jag moster senare i år :D helt fantastiskt! Grattis fina syster och samuel!! <3
Packat om lite i väskan också, nu är den helt klar:) tänkte försöka sova nu, om de går, magen är i vägen, så fort ja somnar måste jag upp och kissa och nu är jag lite nervös också, får se hur det går. God natt alla där ute <3 puss


Lite nervösa men mycket förväntansfulla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0