<3

Oj oj oj vilka dagar det har vart! Vi har börjat landat lite i de har med att ha två bebisar, vilken omställning det har vart! Att gå från noll barn till två, är ju minst sagt spännande ;o jag har iaf förstått att det ändå jag kommer att göra den närmsta tiden är att amma. Det går ganska bra faktiskt, 1an behövde man bara visa bröstet så visste hon vad som skulle göras:) 2an har vart lite jobbigare men nu är hon på gång, hon är ju så liten så hon har inte riktigt orkat, blodsockret har vart lågt men nu funkar det som sagt jätte bra :) har börjat amma dom samtidigt vilket också skulle gå bra om jag hade fyra armar!?!? Nu måste jag väcka Jimmie varje gång så han kan hjälpa mig och lägga dom rätt. Är orolig över detta, kommer ju bli skit jobbigt att behöva väcka honom varje gång, men vi får se hur de blir, jag kanske har lärt mig om ett tag, även fast det inte känns så just nu...och de är ju inte hela världen om dom får ersättning emellanåt!

Måste säga att det är konstigt vad snabbt man glömmer hur ont de gör att födda barn. I tisdags på kvällen tyckte jag att det gjorde så ont att det knappt var värt det, hemskt men sant! Idag kan jag knappt fatta att jag tänkte så, klart de gjorde ont men så farligt va de inte, även fast de blev utdraget och allt så funkade det! Fast så här lät det verkligen inte då haha då ville jag bara att allt skulle ta slut, ville gå hem, tyckte dom skulle snitta mig och jag vet inte allt jag sa!
Imorgon ska vi förmodligen åka hem, vi får åka idag, dom tycker allt funkar så bra så :D men de är lite läskigt att åka hem så vi ska bestämma oss imorgon men de blir nog så, skrämande! Dom är så snälla här på SÖS och svarar på alla våra dumma frågor utan att vi känner oss dumma haha! Men jag tror att vi kommer klara det rätt bra :) är lite rädd för den här tredje dagen som alla pratar om, man kan tydligen bli väldigt knäpp av alla hormoner tredje dagen man ammar, stackars Jimmie haha!

Vi har även haft besök av våra familjer och farfar och farmödrar och telefonen går i ett.. Det är ju jätte kul med besök å så men ibland blir de lite jobbig, vi är ju ganska trötta och orkar inte så mycket :( bilden jag la in på fb var en hit kan man säga, väldigt fina och MÅNGA kommentarer <3 så tack så jätte mycket och tack för alla sms! Blir verkligen glad :) tyvärr orkar jag inte svara på alla just nu men tack <3

Har verkligen fått dom finaste små flickorna som finns och har världens bästa kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0