Torsdagen

Var så trött igår så jag orkade helt enkelt inte skriva nått. Men dagen spenderades iaf på Nacka forum med Annichen. Hittade en massa fint till tjejerna och lite till mig också :D tänk så glad man kan bli av att shoppa lite!
Vi tog faktiskt bussen vilket var ett äventyr bara de. Det blev ju lite trångt med båda våra tvilling/syskon vagnar. Folket som gick på var glada och hade förståelse men den jävla busschauffören sa (otrevligt) att vi inte fick åka med två dubbelvagnar?!?!
Menar han då att vi bara får sitta hemma med våra barn och aldrig göra nått tillsammans? Eller att vi får ta olika bussar? eller att vi inte ska åka buss alls? Idiot! Otrevlig var han också!
För det första väljer vi ett bra tillfälle att åka buss för vi vet att det blir trångt, vi försöker visa hänsyn till andra. Vi valde en torsdag mitt på dagen för att det inte ska vara så mycket folk! Inte fan skulle vi ha åkt med båda vagnarna mitt i rusnings tiden.
För det andra fick vi vänta 5 bussar innan vi kom på nån.
Annichen ringde iaf till SL för att tala om hur otrevlig han var och höra om det verkligen stämde att vi inte får åka tillsammans. Naturligtvis stämde det inte. Vi får åka bara det finns plats. Han skulle prata med dum huvudet till chaufför! Fy så irriterande, otrevliga idiot! Haha tänk att så lite kan irritera upp mig till 1000!

Idag ska jag hem till en granne med Annichen.
Sen ska jag städa! Det luktar sur gammal mjöl och jag vet inte vart det kommer ifrån, måste ligga nån gammal nerspydd tröja någonstans! Måste hitta den!!! Eller så är det jag....mjölkmaskinen nr. 1!


Kommentarer
Postat av: Miranda mamma till Alexis.

Dom finns på babyproffsen i mölnvik för 600 finns bord till som kostar ca 200.

Men det är sjukt överpris där.. Stolarna finns att beställa för 400. Kolla price runner. :)



Den är verkligen toppen! Alexis älskar sin, nu sitter han bara i vanliga babysittern om han ska ha mat.

2012-06-01 @ 22:48:48
URL: http://mammamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0