Sjung för studentens lyckliga dar 

Oj vilken dag det blev :D
Var i stan lite tidigt så passade på att ta en fika med en gammal jobba kompis, jätte trevligt!
Sen åkte vi på min kusins Idas utspring. Och herre jösses vad folk de var!! Blev lite för mycket för min smak men tur då att jag kan skylla på min stora barnvagn, då kan man lätt smitta iväg, haha!
Efter det åkte jag, saga och pappa och käkade lunch, mysigt!

Och nu är jag precis hemkommen från Idas mottagning som hon hade hemma hos hennes pappa med god mat och dryck, eller inte för mig men för dom andra, haha!
Har iaf haft en toppen dag och är en stolt kusin till studenten med de bra betygen ;)

Nu är jag trött och vill sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0