Min fina vän 

Vilken lång dag det blev, men väldigt trevligt har jag haft :D

Efter babymassagen åkte jag till farmor och farfar och tog en fika. Sen åkte jag till pappa och tog ett varmt skönt bad...mmm älskar att bada!

Åt middag hemma hos min fina vän Annichen! Och hon gjorde fina gelénaglar på mig :D Det tog ett tag innan vi kom igång så blev klara nu och kom nyss hem. Det är inte alltid lätt att få egentid med fyra barn ;O men tillslut så :D
Hon är så fin min Annichen, en dunder-super-fin-bäst tjej och mamma! Förstår inte hur hon hinner med allt! Hon är tametusan min idol! Superkvinna!
Har alltid kul med henne och vi kan verkligen prata om ALLT!

Tack för idag min finaste vän 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0