Grattis min fina 

Idag fyller min älskade Jimmie 23 år! Tyvärr är han ute och jobbar men han kommer hem senare så då blir det att fira med middag på plogen för att sen ta oss till BB-finalen.
Japp idag är det finalen :D och vi ska gå! Jag ska ut för första gången på väldigt länge. Och jag ser verkligen fram emot de!
Ska bli så roligt att få göra sig lite snygg och dricka lite vin.
Men kan ju inte låta bli att oroa mig lite för hur jag kommer fixa att vara borta från barnen så länge. Vet ju att dom kommer ha det bra. Det är bara jag som kommer sakna dom! Eller så kommer jag tycka att det är skönt. Vi får se helt enkelt!
Men nu måste jag börja fixa mig lite smått :D


Filip kramades med Tuva igår


Kommentarer
Postat av: Satu- Mamma till 4 barn på 2 år

Hej!! Hur mår ni??

Hur gick gårdagen?? Kram:)

2012-06-04 @ 09:45:02
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0