Godmorgon

Snart ska vi iväg på babymassage. Och jag skäms för att vi inte har masserat nån gång, vi gjorde inte de förra veckan heller nämligen.
Jimmie har jobbat mycket och det är svårt att massera båda samtidigt. Började med det härom dagen men det gick inte alls. Man måste nästan ha två händer för att massera. Aja det är som det är.

Igår var vi ju hos Bella som bor granne med mig. Har lärt känna henne genom en mammagrupp. Var jätte trevligt och det är ju extra kul att hon också bor här ute i skogen och har barn i samma åldrar som mina :) annars känner jag inte en kotte här ute i skogen :(

Madde kom hit och hängde med mig på kvällen, jätte mysigt!
Madde är min plast syrra, hennes pappa Lasse och min mamma är ihop och har vart sen vi var 3år. Så vi har levt ihop hela vårt liv. Så det är alltid kul att vara med henne :)

Nu ska jag sätta fart, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Skulle du kunna kika in min "baby-checklista" och se om de är något som fattas? :)



Tack!

2012-06-02 @ 16:38:41
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0