Godmorgon

Idag är det Sveriges nationaldag och den ska spenderas hos mamma. Min morfar kommer ifrån Hudiksvall idag så måste passa på att umgås :)

Är lite nere på grund av det här med amningen. Vill ju verkligen amma men det är helt jävla tomt, bara två tunna löv som hänger där!! Och inte blev det bättre för att jag var ute i söndags, även fast jag sprang på toan och pumpa ut. Så nu har jag dåligt samvete för det också. Hade ju inte mycket då heller men efter de är det helt tomt! Känner mig som världens sämsta mamma! Är jag hellre ute och super än att kunna mata mina barn?!?! Fy fan för mig! Tror kanske att det skulle försvinna iaf eftersom jag inte alls har mycket men om jag visste att jag skulle ha noll kvar så skulle jag självklart ha skitit i det!! Fy fan! Detta jävla samvete.....

Nu måste vi fixa oss, innan mamma blir det ett sista möte med babymassagen.

Mina älskade finaste 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0