BB-finalen

Det var jätte kul igår men fy fan vad bakfull jag har vart idag! Har aldrig mått så dåligt! Haha! Tur att min fina syster var här hela dagen och hjälpte till!

Det var jätte jobbigt att vara ifrån dom så länge och jag ville åka hem men sen ringde jag min syrra som hade barnen och hon sa att allt var okej. Då jäklar kom jag igång. Kom hem vid halv 4 :O men de var kul!
Rätt människa vann och jag fick en pratstund med henne! Haha, självklart en bild också ;)

Nu väntar jag bara på att få börja amma igen, jag saknar den där närheten. Tänkte börja amma vid 02.30 igen, då har det gått 24timmar och lite till, längtar!


Fick tyvärr inga bra bilder..


Kommentarer
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV: Jaa men gud välkommen hit, och va spännande att du också har tvillingar. Grattis (L)

Hur känns det ? Jag är så nervös men så taggad :)

Dem är beräknade tills 10/10 så jag är i vecka 21+5 idag :)

En pojke och en ville inte visa upp könet haha

Kram

2012-06-05 @ 09:58:34
URL: http://treblirfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0