Arg som ett bi

Är skit förbannad! Jävla blogg-appen funkar inte!!! detta är verkligen en katastrof! hatar det! och jag och datorer går inte ihop för fem öre. det är därför jag inte har bloggat nått nu dom senaste dagarna.
 
Allt är mer eller mindre som vanlig, tjejerna är glada. Dock har dom fått svamp under hakan =( men det är redan bättre så de försvinner nog snart =) 
Idag har dom kräkts mer än vanligt, har hört att de kan bero på värmen, någon som vet??
 
Vi får väl se hur ofta jag orkar skriva och hur de här blir, som sagt, datorer och jag, men ska försöka lära mig, jag lovar!
Nu ska jag försöka lägga upp en bild...haha!
 
Skulle vara kul om ni komenterade lite så jag vet vad det är för filurer som läser =)
 
puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag läser :)

2012-06-22 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0