Amningen

Hade en jätte mysig dag hos mamma med morfar, vi käkade lunch och fikade med massa bullar :)

Lena kom förbi här ikväll och drack kaffe. Stackarn har mycket att göra nu med alla tårtor hon så snällt ska baka till dopet på lördag. Hon är snäll hon 

Amningen går inte nå vidare. Men har fått lite tips om hur man sätter igång den igen så ska köpa grejer imorgon :) nån slags havregryns och mjölk blandning ska tydligen vara bra och lätt öl. Haha jag som trodde att det var för att jag hade druckit i söndags som det hade slutat men där hade jag tydligen fel. Skönt att höra de eftersom jag hade så dåligt samvete :)

Nu sover tjejerna och jag ska hänga tvätt och städa lite. Jätte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0