Vagn problemet = LÖST 

Har haft en mysig dag, först pyssel, inte för att jag är så värst pysslig av mig men det va ju kul att titta på dom andra och träffa lite barn med föräldrar :)

Sen blev det lunch och en fika hos Annichen innan vi hämtade lilla Filip på dagis. Idag fick jag till och med gosa lite med honom, han är i vanliga fall inte så värst kramig med mig men idag var han trött vilket jag älskar, haha, då jäklar får man gos! 

Sen blev det middag och tårta hos svärföräldrarna eftersom Jimmies bror fyller år, grattis till honom 

Fast det absolut roligaste som hänt idag är ju att vi fick in båda vagnarna i Annichens bil, min tvillingvagn och hennes enkelvagn  helt fantastiskt!
Från och med nu är hon min privata chaufför, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0