Kräftor och tänder

Jag lyckades med en dusch tillslut och kom iväg till Lena på kräftskiva :) haft väldigt trevligt, det var jag, barnen, Lena, David, Saga, Samuel, Nickie och Jonas. Jätte mysigt och barnen var snälla :) sen kom även några andra kompisar förbi lite snabbt.
Vi åt goda kräftor och Lena hade gjort en paj :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova, är jätte trött, hade inte en sån rolig natt, Vilda vaknade flera gånger och hade ont i tänderna, vilket jag förstår för idag har det poppat upp en tand!
Tänkt va stora tjejer jag har, nu har båda en varsin liten tand :D

Tyvärr verkar det som att denna natt kommer bli likadan då hon redan börjat gnälla, stackars liten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0