Avbruten mitt i bloggandet, KATASTROF!

Vilken dag de blev, först var jag ju hos läkarn för att få ett intyg gällande körkortsintyg, det gick bra och jag skickade iväg intyget till transportstyrelsen. Nu är det bara att vänta på ett godkännande från dom så kan jag börja :)

Gick sen till mamma för att äta frukost och hämta barnen.

OKEJ, andas!! Mitt i mitt lilla bloggade känner jag att det är nått som kryper på mig...en stor jävla spindel. PANNIK!!!!!!!
Väckte Jimmie som trodde att ett nytt världskrig hade startat.
Och ja de kändes faktiskt så, FY FAN och JÄVLAR va rädd jag blev!
Innan jag flyttade till hus var jag livrädd för spindlar men de har liksom gått över, och så stolt jag varit över mig själv och min spindelskräck.
Aldrig mer ska en spindel få skrämma mig och göra mig helt skakis och gråtfärdig, har jag tänk för mig själv.
Tji fick jag.

Tillbaka till dagen...

Efter mamma gick jag hem till Annichen och åt upp deras tårta, väldigt god må jag säga.

Hann även med en fika hos farmor och farfar med jordgubbar och grädde vilket inte heller smakade så dumt :)

Sen fick jag middag hemma hos min fina, kära vän Annichen ,hon är ju för snäll hon, trots att hon bara vill göra mig fett 

Nu ska jag återhämta mig från spindelchocken och sluta inbilla mig att spindeln lagt små spindelägg över hela min kropp och att dom har börjat kläckas och kryper över hela mig.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0