Vart tog tiden vägen?

Tänk att jag har haft mina små bebisar i 1månad och 1dag! Tiden går så snabbt och dom har vuxit så himla mycket på bara 1 månad. Visste ju att dom skulle växa snabbt men så här mycket?!?! Mina små bebisar är stora, haha! På ett sätt känns det som dom kom igår men ändå känns det som dom har vart med mig hela livet. Som att jag känt dom hela livet, att jag inte gjort annat än att vara mamma. Samtidigt känns det som att jag inte vet nånting om att vara förälder, hur gör man? Gör jag rätt? Gör jag fel? Vad gör jag rätt? Vad gör jag fel? Klär jag på dom ordentligt? Får dom tillräckligt med mat? Vad tycker dom? Har dom det bra? Är lyckliga? Olyckliga?
Nä de är många frågor och funderingar! Vill ju bara att mina barn ska ha det absolut bästa, känner mig så otillräcklig ibland. Speciellt eftersom jag inte kan ta båda samtidigt när dom är ledsna och skriket. Får ont i hela mitt hjärta! Men jag gör mitt bästa och lite till, ibland blir det lite knasigt men än är ingen skada sked. Hoppas det förblir så

Och tack alla ni som säger att vi är duktiga, det värmer verkligen! För det är faktiskt inte så lätt när båda skriker och man är ensam! Så tack, det värmer verkligen och det är skönt att höra att man är duktig ibland! <3


Men nu ska jag hoppa i en dusch för snart ska vi åka till svärföräldrarna på fin frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0