Valborg

Idag ska vi på grillning hemma hos Michan och Niclas :) jätte trevligt! Lite konstigt känns det eftersom Niclas var jätte bra kompis med mitt ex som jag hade ett stormigt förhållande med i 4år. Men dom har ingen kontakt längre och jag gillar Michan, och Niclas för den delen och de är trevligt att umgås med henne. Speciellt nu när jag också jag har barn, de är skönt att träffa och prata med sånna som vet hur det är. Och både Michan och Annichen är har ju barn sen innan så jag passar alltid på att fråga grejer :D
Så ikväll blir det Jimmie, jag, våra barn. Michan, Nicklas och deras två. Annichen, Petter och deras. Elin och Fredde. Och sen Robban, som också är mitt ex kompis, känns lite sisådär. Inget mot honom alltså, bara grejen att jag umgicks med honom med Ted och ganska mycket också. Måste kännas konstigt för Jimmie. Men han vet att jag tycker det ska bli trevligt så han ställer upp för mig :) mitt lilla hjärta <3
Men han kommer nog åka iväg lite, han har ju lite svårt att vara på samma ställe mer än 30min. Grov Adhd kallas de, haha!
Men de ska iaf bli jätte trevligt ikväll :)

Just nu har jag lite av ett helvete. Jimmie är inte hemma och jag har ingen ersättning och min mjölk är för svag eftersom jag äter så jävla dåligt! Båda är hungriga och jag har ammat i 2,5timme i sträck nu! Så fort jag försöker ta bort dom så skriker dom. Får nog ringa nån snart och be dom komma hit med lite ersättning. Men de tar emot, vill ju klara mig själv men snart måste jag nog ändå :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0